برگزاری نشست شورای اداری با محوریت روند اجرای رویداد ملی فهما با شعار به توان به مردم 

برگزاری نشست شورای اداری با محوریت روند اجرای رویداد ملی فهما با شعار به توان به مردم 

تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
مجید خوبی زاده گفت: نشست شورای اداری با محوریت پیگیری روند اجرای سومین رویداد ملی فهما با شعار به توان مردم در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان برگزار شد.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از برگزاری نشست شورای اداری خبر داد و گفت: این نشست با محوریت پیگیری روند اجرای سومین رویداد ملی فهما با شعار به توان مردم در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان برگزار شد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: این رویداد نیز در ۱۲ شبستان تعریف شده که کانون های فرهنگی هنری مساجد می بایست فعالیت های خود را ذیل این رواق انجام داده و در سامانه بچه های مسجد بارگزاری کنند.

وی با اشاره به این که در راستای اجرای هر چه بهتر سومین رویداد ملی فهما از ظرفیت رابطین فهمای منطقه استفاده شده است، بیان کرد: علاوه بر راهنمایی های کارشناسان ستاد، رابطین فهمای شهرستانی نیز می توانند به عنوان یک بازوی توانمند در  زمینه نحوه اجرای طرح و ثبت فعالیت ها در سامانه بچه های مسجد به ما کمک کنند.


خوبی زاده ابراز کرد: از آنجایی که ارزیابی فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد بر مبنای این رویداد صورت می گیرد بنابراین می طلبد مدیران کانون ها تمام تلاش خود را برای اجرای سومین رویداد ملی فهما به کار گیرند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ادامه داد: یکی دیگر از محورهای نشست شورای اداری، بحث پیگیری و صدور مجوز الکترونیکی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه بود.


وی اظهار کرد: تاکنون ۱۵۸ کانون فرهنگی هنری جنوب کرمان با ثبت اطلاعات خواسته شده در سامانه بچه های مسجد موفق به اخذ مجوز الکترونیکی شده اند.


خوبی زاده اضافه کرد: سال گذشته سهمیه برای راه اندازی کانون های جدید التاسیس ۲۱ باب و امسال نیز ۲۳ باب است که هیئت امنای مسجد و یا امام جماعت مسجد با مراجعه به سامانه بچه های مسجد می توانند نسبت به ثبت درخواست تاسیس کانون فرهنگی هنری اقدام کنند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های در دستور کار این ستاد، همکاری با بنیاد مستضعفان در رودبار جنوب است زیرا طبق رایزنی های انجام شده بنیاد مستضعفان از طرح ها و ایده های مسجدی کانون های این شهرستان حمایت می کند.



 وی در خاتمه تاکید کرد: بر همین اساس دوره های آموزشی طرح نویسی ویژه مدیران کانون های مساجد شهرستان رودبار جنوب برگزار  می‌شود.

پایان پیام/ 586